Wednesday 20 February 2013

wedding 9/2/13 and 10/2/13 (part 1)

n salam sejahtera !!
huhuhu...pnye la lame x update da bersarang da blog aku ni..
heheh...new life new story n new entry..
upss..new entry??
yeahhh...tittle kat ats tu bnyi mcm funny..
tpi bgi aku,,tarikh tu la yg bgi sweet moments.


*pic yg x de kne mngena..
pada hari SABTU bersamaan 9/2/2013
aku sampai kampung tepat jam 12 tgh/hari
sebab apa?
sebab along sedara aku nak nikah..
hohoho..sempat sampai..if late,,mndapat la aku nak tgk..
tpi kan yg aku jeles hari jumaat..
sebab malm tu semua sepupu2 aku tido kat umah pengantin
ape ek org kate mcm Ladies Night..
*bkn yg kat kelab tu ok!
ok..i must skip that story..
along aku nikah tepat jam 2 ptg..(x psti =.=')
ok..nak dijadikan cerita..sempat la aku tkar baju..
sebb aku wakil ibu..ibu trpkse rewang..
so aku dgn x de kjenye..tlong la jdi wakil..


*ni hntaran yg kami buat..cntik kan??x cntik x pe..
hntaran x pnting..yg pnting mas kahwin


*cantikkan??ni la along sedara aku
ni before akad nikah..yg ni aku trpksa skip sbb acara akad nikah
lame sagt..so aku amek time btal air sembahnyang,.

  
laki dia hensem aku cakap..hahahah..
k..gatal sebentar..eh!!bkn tu je..adik dye pon leh thn taw..
tpi nasib..aku x pat gmbr dye..heheheh..
k..crita nikah ni x byk sebb akad nikah je kan..
yg byk storynye masa mlm berinai dgn mjlis resepsi..
tu yg pling byk setory..
k..stop here..nak tido..
jmpe korang dgn part 2..
wassalam

p/s :: kepada pmbaca2,,after korang da bce saya brharap jgn komen yg negatif..if x suke diam2 saje..k??
thank you >.< !



No comments:

Post a Comment