Monday 4 February 2013

bursting into laughter !

n salam sejahtera..lupe lak..
hahahah..
k..aku gelak lagi..
hari ni pnuh dgn ketawa aku yg da mcm pontianak..
if pontianak dgr aku gelak,,kompem dye letak jawatan la..
hahahahahah xDDD
*masuk bakul angkat sendiri
msti korang trtanye2kan..knp title kat ats tu??
heheh..truthly tdi..mse dlm kelas kami blajr 
international phonetics symbol
*sape yg pernah skolah kat international school..confirm taw..
bdak2 kat sane da study bnda alh ni..
aku yg lepasan spm bru nak 'merangkak'..
hahah..comell gituu


bnda alh ni la yg dpt mmperbetulkan sebutan..
selama ni ape yg kita sebut ade yg salah..
*x semua yg kita semua sebut tu betul ye...
btw,,sejak aku belajar ni..
aku da taw da mne kelemahan aku..
mase tgh2 study tuh..sir tu sruh la kiteorg sebut bnda ni..
hahahahah..mcm2 sebutan yg kuar..
ade yg sbut...*k..nak explain pon ssah
x pela..klau korang nak study ni..mai la..
best..!!!nnti da dpt dgree dlm languages n linguistics..
aku nak krja kat pusat bahasa la..
hahahah...daydreaming kjap


*lolzz..pic ni x de kne mngena pon..>..<'
yeah..jelas ketampanan dye di situ.....hahahahahah
bye wassalam..

No comments:

Post a Comment