Tuesday 19 March 2013

is the final countdown ..

dan salam sejahtera kepada semua vloggers..
saya Ummu Nabilah bt.Azlan..
tuan empunya blog ni mahu anda beri perhatian ye..
*k..nmpk x keangkuhan disitu..hikhikhik~*
ok..nmpk x entry aku di ats tu..
tau x lagu final countdown??nyanyi sikit !
tolong nyanyi ye..x nak nyanyi x pe..meh,,aku pekik lagu ni kat korang..hahah
*amek plaster tlong tutup mulut jap..*
focus pada title tu..confirm korang tau kan..
ape tragedi yg akn berlaku..
TRAGEDI MAC !*bkn tragedi oktober ye..haha*
21 MAC 2013 jatuh pada hari KHAMIS..
wahahah...trikh keramat bgi batch 1995 !
shout it louder !! arghhhhhhh !!!!
yeah !sila jerit skang..!hahahah
jhtnye aku..nak pkse org lak..suka hti dorang la nk jerit ke x nak..kan?
x de la..bila rse cemas + takut + gelabah ..
mcm2 la nak buat..nak hntak kepala la..
nak cmpk perasaan kat dlm laut la..pelik2..*termasuk aku !*
aku tkut aku kecewakn org di sekeliling aku..
expecially my mom and dad !
rse2 aku dpt x Form 6 tu??
arghhhh !! bnda ni la yg mnganggu aku tiap2 hari !
ok la..before hammer ni aku hntuk kat kepala aku..
baik aku off disini..*mcm la ade hammer kat sebelh aku*
time result semua akaun akan aku offday buat sementara !
arghh !! fon aku akn di off kan..so jgn call k !
k nak cha chin chow !wassalam ~

p/s: bad things always happen in this life,you will be hurt,but behind it all there
will be happily awaiting reply..... take note !

No comments:

Post a Comment