Sunday 27 January 2013

Ya Allah ! apa aku dah buat :'(

assalammualaikum n anneyonghaseyo..
hai vloggers !
hari ni mcm bese je..
sama seperti hari2 yang sebelumnya...
aku harap esok hari yg bermkne bgi aku..
amin !
back to the title..
bnda ni brlaku akibat perasaan aku sndiri..
disebabkan perasaan da mnguasai minda aku..
aku ckp bnda2 yg x sepatut aku ckp kat korang..
aku sedar,,ape yg aku buat mnyakitkan hati korang...
YA ALLAH !!!
aku betul2 minta maaf kat korang...
sepatutnya aku pikir dulu..
tolong maafkan aku???
aku sedar aku x patut buat mcm tu..
dan kini aku da sedar..
tu pon disebbkan korang dan ibu aku jgk..
aku betul2 rasa bersalah...
aku x nak kehilangn korang..
mmg aku mngaku..aku da buat salah..
aku x nak bohong dgn dri aku sndiri...
maafkan aku,,korang...
aku x kan lupekan korang,,jasa korang..
dan semuanya...
teguran korang mmbuatkan aku sedar sapa diri aku sebenar..
thank you..

p/s:: hope korang jgn simpn dendam kat aku..if nak mrah,,mrah la aku..aku x kesah..bye..wassalam


No comments:

Post a Comment