Wednesday 26 December 2012

having a time with family !

assalammualaikum
hye vloggers !!
how are you today???
fine...
hahahahahahahaha
k..just nak kongsi crita je..
hari ni hang out ngan family..
wahh !! happy nye
*dah lame x hang mcm ni


*mak aku happy je..aku??!!mke x ckup tido
sungguh !miss that momment..
nak kuar selalu ngan family..
tpi novel aku x siap lagi..
huhuhu


*lagi tinggal bape bab je..
hope cpat habis la..
dalam tgh jalan2..
adik aku leh lak bagi tjuk novel yg aku sndiri x leh jngke
''CINTA MUKABUKU DIHATIKU'' 
ok gak tjuk tu kan??
ni adek aku..


 *bajet mke..nyampah!
k..smpai je kat kopitiam minang nih.,.
aku terus la cri idea smbung wat novel..
mke aku mmg x sememeh time nih..

*k..paper aku x nmpk kan??good :)
k..nak tido..eh !!tak3..
nak smbong blik..
bye..wassalam



No comments:

Post a Comment